Dag 9 Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 9 Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 9 Sedona

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

13 Juni 2017 | Verenigde Staten, Sedona

Wat ik gisteren al schreef , we blijven 2 nachtjes in Sedona, wel zo rustig...hoewel rustig, de camper moet nog steeds gemaakt worden. We kunnen dus ook niet verder rijden. In ieder geval kregen we daar vanmiddag uitsluitsel over dat ze ons morgen om 9.00 uur Sharp! ophalen met een trailer, daar een paar uur een leen auto krijgen , om dingen nog te kunnen zien en 'middags is hij dan klaar...maar hoe dat loopt horen jullie morgen, want met die Amerikanen weet je het nooit met afspraken.
Vanmorgen eerst lekker relaxed ontbijtje en toen werden we om 11.00 uur opgehaald door een Jeep. Pinkjeeptours hadden we een Off Road Jeep tour "Broken Arrow" bij besproken. Het duurde al met al ruim 2 uur....en dit was onwijs gaaf, vet en cool tegelijk. Zo stijg je dat je denkt ok...zie jullie allemaal nooit terug en zo denk je dat ook met dalen van ongelooflijk dat dit kan. Onze rancher Andy had er zin in want die ging nog ff een paar leuke trucs uithalen-)) Hij wist de mooiste plekken om te stoppen en waar je mooi foto's kon maken. Bij de laatste stopplek zag je 2 witte strepen hoog in de mountain, Andy vertelde tik YouTube maar aan mountain bike in Sedona.. heb het inmiddels gedaan, nou die bikers zijn helemaal levensmoe. Op die witte streep zijn ze aan het mountain biken , die berg is gewoon steil!!
Weer eenmaal op de camping, het is trouwens een hele mooie schone camping aan een rivier, kregen we de telefoon over de camper, dat het morgenvroeg wordt. Verder lekker relaxed en eind van de dag een paar uur in Sedona zelf nog gelopen en lekker gegeten bij een Grill Restaurant, met uitzicht weer op de Canyons. De natuur is hier zo mooi, je ziet alleen geen bloemen hoog in de bergen, Andy vertelde dat ze het meer van Yuka's moesten hebben hier. Er is 1 plant die het wel overleeft met bloemen, dus die moest ook op de foto!
De was nu in de machine en nog een laatste wijntje! Tot Morgen allemaal!

• 14 Juni 2017 - 07:27

Tanja:

Jullie hebben zo te zien de vakantie van jullie leven! Hopelijk is het mankement aan de camper snel opgelost zodat de route vervolgd kan worden en we nog veel meer moois te zien krijgen. Dikke knuffel voor jullie beiden, Tanja

• 14 Juni 2017 - 07:34

Willy:

Ohh,ahh,wauw,prachtig weer al die foto's.

Onvergetelijk

Xx

• 14 Juni 2017 - 08:52

Sandra Groot:

Ook ik heb de filmpjes opgezocht op you tube...tenenkrommend ! Ieeehhh ! Hoop dat jullie snel weer verder kunnen ! Liefs XXX

• 14 Juni 2017 - 09:09

Manuel :

Wat geweldig die foto's en iedere ochtend jullie verhaal het is elke ochtend weer een momentje van dat wil ik ook wat is het daar mooi en wat genieten jullie daar hoop dat de camper snel gerepareerd is en dat jullie verder kunnen
    Groetjes van ons en we houden van jullie

• 14 Juni 2017 - 15:42

Rineke:

Het zijn wel schone bloemkes

• 14 Juni 2017 - 21:51

Tom:

Jongens, jullie trekken prima je plan. Hopelijk is die camper snel gemaakt en kunnen jullie verder met deze schitterende reis! Jaloers! xx

• 15 Juni 2017 - 19:34

Leo:

Weer een mooie dag en mooie foto's.en jaeel op een foto anky komen de lange haren weer in beeld hahahahah

• 15 Juni 2017 - 22:53

Carola:

ow ow ow wat zijn het weer mooie foto's bij jullie reisverslag :-)
    echt genieten zo!

alleen jammer van de pech met de camper en inderdaad wat de anderen hierboven ook zeggen : hopelijk is dit snel opgelost zodat jullie verder kunnen met jullie avontuurlijke rondreis xx