Dag 13.. 3e staat Utah! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 13.. 3e staat Utah! - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 13.. 3e staat Utah!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag reizen we af naar het derde staat in Amerika..de Staat Utah!
We vertrokken vanmorgen in de vreselijke hitte bij Lake Powel vandaan, niet normaal hoe warm.. hoe meer we de kant van Utah opgingen , hoe opmerkelijker de verandering in de omgeving werd. De Lucky Luck koeien en paarden, zoals ik ze noem, werden normale koeien en paarden, ze zagen er beter uit en werden ook zeker beter verzorgd. Het kon ook niet anders want het is snikheet met alleen maar dor gras in Arizona.
Het werd groener, lieflijker, de bergkleur werden groener of mooier rood, naarmate we hier naar toe kwamen zagen we ook de beekjes, riviertjes en zelfs weer meren langs komen.
Het is ook een nationaal park, Bryce Canyon Park.
Aangekomen hier bij Ruby's Inn, in Bryce , lijkt het wel of we in western zijn beland.
Alles is hier te doen, rodeo, lijn Dance(Paul!!!-) Paardrijden, quad-safari en noem maar op.
Een ontzettend groot complex van RV park, camping, motel, hotel etc. .. dit alles bij elkaar op een groot grondgebied! Maar ook hier weer overal gratis shuttles die ons overal naar toe brengen.
Hier is ook een tijdsverschil een uur dichterbij Nederland, 8 uur verschil i.p.v. 9 uur, en gelukkig niet zo warm als in Arizona, maar heerlijk behaaglijk!

• 19 Juni 2017 - 18:00

Rineke:

Wat een verschil in landschap, dank je voor de moie foto's xxx