Dag 18! Las Vegas, downtown en the Beatles-) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 18! Las Vegas, downtown en the Beatles-) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 18! Las Vegas, downtown en the Beatles-)

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

22 Juni 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren hebben we er een extra dag aan vastgeplakt, het was warm en een dag rust bij het zwembad overdag is ook wel heerlijk. We kwamen met leuke mensen in gesprek, ook die er woonden en werkten en kregen goede tips! We zijn er wel achter voor het echte Las Vegas gewoon met de bevolking daar aan de praat gaan, anders is het niet te betalen. We belden om een uur of 5 de Uber en lieten ons down Town naar Fremont Street brengen. In Fremont Street is alles opgestart, daar was de eerste 'Strip" zoals het heette. Gratis shows, de wijn en bier normale prijzen, hoop mafkezen, Kiss, Elvis , ik kan nog wel doorgaan. We werden geadviseerd om bij Anthony te gaan eten, best steak of Town .... bij de onderwereld. Het was een restaurant, hartstikke donker, je zag de buren echt niet, Al Capone ontbrak eraan, maar de witte jassen liepen met het water , de zwarte waren belangrijker die kwamen met het eten. Maar de biefstuk...mmmmmmmmm goddelijk-)) Hierna gingen we Fremont Street op , jeetje wat is dat gezellig, hebben er nog wat gedronken, maar moesten toch echt gaan tegen half 9. We lieten ons brengen naar Mirage, waar cirque du Soleil was met thema Beatles. We hadden prachtige plaatsen, wisten absoluut niet wat we moesten verwachten. Het was dus geen musical. The Beatles werden op doeken levensecht er bij betrokken, daar tussendoor werden acrobatische stunts gedaan op melodie en inhoud van de muziek. Echt onwijs gaaf en je wist niet meer waar je moest kijken. Was overweldigend en heeft heel veel indruk gemaakt. Toen nog even de 'strip' op en lekker naar de RV. Morgen een lange rit. Slaap Lekker!

• 24 Juni 2017 - 08:10

Sandra:

Leuke foto's, drukke stad dus. Maar wat doen ze daar in de lucht ? De batman uithangen ? Of is dat een attractie ?

• 24 Juni 2017 - 16:08

Willy: