Dag 23! Laatste bestemming van onze reis! - Reisverslag uit Castro Valley, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 23! Laatste bestemming van onze reis! - Reisverslag uit Castro Valley, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 23! Laatste bestemming van onze reis!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

28 Juni 2017 | Verenigde Staten, Castro Valley

Dit keer zijn we onderweg naar onze laatste bestemming .. Anthony Chabot National Park! Dit Park is al door Jan Doets besproken omdat in de nabijheid ligt van onze dealer van Roadbeer , waar we morgenochtend om 10.00 uur de camper moeten inleveren, schoon en afgehooked en leidingen schoon etc.. Toen we vanmorgen opstonden keken we naar de etenswaren die we nog hadden, vanavond gaan we wel een hapje buiten de deur eten.. is de laatste avond toch?
Inventaris opgemaakt en ja op een broodje, eitje en laatste beetje melk na , kon alles weggegeven worden aan onze buren. Die waren er hartstikke blij mee. Onze reis begon en het plaatsje ligt naast San Francisco en San Leandro. Het werd steeds vlakker en vlakker, een meer nog onderweg , en toen leek het wel of we van de bewoonde wereld afgingen.
Zigzaggend, wegen afgesloten, maar een enorme natuur... na ongeveer een half uur zo te hebben gereden kwamen we bij het National Park aan..de Ranger wachtte op ons.. we zeiden waar is er een restaurant, .....
je voelt het al aan komen.. niet dus! Douche dan????? Niet dus....
OK, dat hadden ze van te voren wel even kunnen zeggen.. maar, wat kun je met brood eieren en melk? Juist wentelteefjes!! Wijntje en biertje erbij.. heerlijk!!!
Hierna eerst alles schoongemaakt, lekker in de camper gedouched ..koffers gepakt en lekker op tijd gaan slapen.

• 29 Juni 2017 - 21:17

Willy:

Tsja aan alles komt een end. Nu hup op huus an