Dag 25! Laatste dag van het verslag! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 25! Laatste dag van het verslag! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 25! Laatste dag van het verslag!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

29 Juni 2017 | Nederland, Nieuwkoop

Lieve Allemaal!
Het is nu donderdag 29 Juni om 11.35 uur, dat we landen op Schiphol! We zijn verwend met hapjes en drankjes aan boord en films etc...
Slapen is matig maar je doezelt erg rechtop toch wat weg.
We moesten lang wachten op de koffers, toen we die eenmaal hadden...op naar Nieuwkoop! Kim stond al te wachten dus inladen en gaan!
Eenmaal thuis...even bijgepraat en gelijk door naar mams die we morgen weer gaan ophalen uit het Kaleidoscoop. Boodschapje doen en nu de laatste dingen opschrijven!
Fons gaat nu vast naar bedje toe.. ik wil iedereen bedanken die het gevolgd heeft en interesse heeft gehad in onze mooie reis in Amerika!
We hebben voor een ieder die er naar toe gaat zat tips , waar wij de volgende keer zeker ook weer rekening mee gaan houden!
Amerika is een prachtig mooi land, met vele kanten van de natuur, wij gaan zeker nog een keer terug!
Hopen op weinig jetlag zullen we maar zeggen, zodat we morgen heerlijk kunnen na mijmeren over onze belevingen......slaap lekker!

Liefs Anky en Fons

• 29 Juni 2017 - 21:38

Manuel:

Welkom terug gr manuel

• 29 Juni 2017 - 21:55

Sandra:

Super om het te volgen ! Heb ervan genoten, elke dag weer. Fijn dat jullie heelhuids terug zijn en nu binnenkort je moeder naar Nieuwkoop verhuizen ! Liefs XXX

• 30 Juni 2017 - 00:15

Rineke:

Welkom terug wel jammer dat we nu geen foto's en verslagen meer hebben.
    Een lekker slapen in je eigen bedje xxx

• 30 Juni 2017 - 07:56

Hennie De Ruijtet:

Hey Anky en Fons, fijn om te lezen, dat jullie weer veilig in Nederland zijn aangekomen. Nu nog lekker nagenieten en weer in gewone doen zien terug te komen. Ik vond het erg leuk om te lezen en zag een hoop dingen voor me, omdat wij zo ongeveer hetzelfde rondje gemaakt hebben. Dankjulliewel voor de leuke verhalen en welkom thujs weer :-) !

• 30 Juni 2017 - 08:11

Willy:

Welkom thuis,we hebben heerlijk meegenoten van jullie reis. X

• 30 Juni 2017 - 08:13

Tom:

Welcome back en we zien jullie wel in Faakersee! xx T€N

• 30 Juni 2017 - 18:19

Ronald:

Welkom thuis, jullie ook bedankt voor het delen van deze prachtige reis!!

• 30 Juni 2017 - 18:51

Leo :

Het was geweldig om te volgen en de mooie foto's te bekijken maar welkom terug en tot snel ziens. Maar eerst even mams bij kletsen he hahahha groetjes