Dag 8 - Reisverslag uit Funtana, Kroatië van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Funtana, Kroatië van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

18 September 2019 | Kroatië, Funtana

Yeah!! Happy birthday Jeffrey! 33 jaar, vanuit een zonnig Kroatie gefeliciteerd en vanavond nemen we er een borrel op!
Vandaag hebben we een ander plekje uitgekozen op camping Puntica, ondanks de blokken onder de wielen was het ernstig scheef daar, maar nu pracht plek aan het water! Trouwens een mooie rustige camping, met nu een klein prive strandje en steiger voor ons. Het miezert voor het eerst vandaag. Tegen 13 uur werd het droog en na een broodje gingen we op onderzoek uit met de fiets. We wilden naar Porec.
Porec is een havenstad, heel schilderachtig om te zien, ook wel een beetje Italiaans.
Uiteraard kwamen we daar een restaurantje tegen die holland kroketten en frikandellen eten. Fons nam ijs.....ijs!! Uiteindelijk nog Porec verder ontdekt , de havens en toen weer terug op de fiets.
Ja met die bergen krijg ik hier nog eens kuitspieren! hahahah , maar uiteindelijk hadden we er gisteren 25 km op zitten.