3e dag! Ophalen van de Camper! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu 3e dag! Ophalen van de Camper! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

3e dag! Ophalen van de Camper!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

08 Juni 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Eerst hebben we gevraagd hoe we het beste daar konden komen.. met de ondergrondse metro! Tuurlijk gaan we doen, half uurtje later en nog paar minuten met de taxi en we waren bij RoadBear. Daar stond de camper-))
We kregen er 1 van ruim 8 meter. Jose gaf geduldig uitleg, hoe alles werkt en het is een automaat. O ja, als je stil staat op dit knopje en de zijkant komt eruit van jullie slaapkamer! We keken elkaar aan, ons avontuur met de camper start nu. Eerst naar de supermarket! Inslaan, je weet nooit wat en wanneer je wat tegenkomt. Automaat rijden moet je ook ff inkomen, ik weet dat Jeffrey van ons altijd roept ...heerlijk, dus GO!! Na een uurtje rijden , krijg je er wel handigheid in, Fonsie is goed op dreef! Tja, ik zag nog een leuk weggetje, heel veel haarspeldbochten. Omgeving is prachtig! De highway One is afgesloten helaas. Maar deze weg is ook prachtig. Om 18.30 uur lokale tijd kwamen we hier in Marina aan Bij Monterey. Wij de rv plekken op...nr 4 konden we in...graag in zijn achteruit! Fons draaide hem erin als of hij dagelijks niet anders gewend is hahaha. Dan installeren, je moet toch weten waar alle knopjes en dingetjes voor zijn, kleding opbergen, koffers weg. Eitje met brood gegeten en heerlijke aardbeien, wijntje en biertje en om 22.30 uur slapen. Je merkt wel dat iedereen gaat slapen , daar alles weer vroeg aan de volgende rit gaat. Tot morgen!

• 08 Juni 2017 - 18:22

Willy:

You go Fonsie!!!
    Met je 30 tonnerdiesel ver van huis maar in z'n sas

• 08 Juni 2017 - 18:23

Tanja:

Gaaf hoor, zou ik ook graag nog een keer willen doen!

• 08 Juni 2017 - 18:28

Leo:

Mooie camper en aanhanger met twee wel hele grote motoren hahahahaha.Maar je zit er bij of je niets anders gedaan heb man.

• 08 Juni 2017 - 19:44

Hennie De Ruijter:

Ziet er mooi uit en lekker ruim met zo'n uitschuifdeel :-) !

• 08 Juni 2017 - 20:35

Bea Been:

Wat leuk om te lezen hoe jullie het maken in in de US of A! Kijk uit naar het volgende verslag. :-) Hier is het rustig... ;-) -x-

• 08 Juni 2017 - 21:10

Jeffrey:

Gaaf!!!!!

• 08 Juni 2017 - 21:11

Sandra Groot:

Gaaf zeg ! Dat gaat n leuke tijd worden zie ik ! Geniet er heerlijk van samen !

• 09 Juni 2017 - 10:35

Peter Desaunoid:

Super. Wat een avontuur leef met Jullie mee

• 09 Juni 2017 - 12:09

MAMSIE:

Hoi lieverds,

Wat leuk om dit allemaal te mogen lezen.
    We genieten zo met jullie mee!

Ik kijk uit naar het volgende verslag!

Liefs,

Mamsie