Dag 4 The Big Sur - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 4 The Big Sur - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 4 The Big Sur

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

08 Juni 2017 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Vandaag gaan we via de Big Sur naar Pismo Beach! Het is een prachtige tocht vol natuurschoon , die we voor de boeg hebben ! Eerst stoppen in Carmel, waar ooit Clint Eastwood burgemeester was. Hierna de Big Sur op, wat prachtig, de ruige rotsen, de natuur, de borden als je iets aan vuil weggooit 1000 dollar boete!! Ze laten hier het ook wel uit hun hoofd, het is hier zo mooi schoon. Na verloop van tijd moeten we terug, de Big Sur is afgesloten i.v.m. wegwerkzaamheden die tot volgend jaar duren door de aardbeving. Stukje omrijden en weer verder op de Big Sur. Hier treffen we Hearst Castle aan. Hearst Castle is inmiddels van de staat van Californië, maar is bekender vanwege Patty Hearst, die later verliefd werd op haar ontvoerder. Het is heel mooi, met triestheid erachter. Verderop op de Big Sur is er een stuk waar heel soms een periode zeeolifanten spontaan aankomen en blijven liggen. om hun haren te verwisselen en om te jongen. Bizar!!!! honderden!!! We hadden geluk, zover je kon zien alleen maar zeeolifanten. Er was nog meer loslopend 'wild', een eekhoorn die het op mijn voeten had voorzien(-. Zo tijd voor ons om de RV camping aan de zee op te zoeken. Prachtig, mooie grote plek, en schoon sanitair. Wijntje erbij, lekker spaghetti gemaakt , was weer een mooie dag!
Die dag werd nog mooier afgesloten dat we hier in Amerika kregen te horen dat mijn mams een woning in Nieuwkoop krijgt!

• 09 Juni 2017 - 19:44

P:

Heb in een Comune gezeten in Big sur met cees ter meulen ga je naar hearst castle. Te gek

• 09 Juni 2017 - 19:47

Jennifer:

Yeahhh weer een verslag!heerlijk om te lezen,maar nog leuker om te schrijven ! Geniet ervan!!

• 09 Juni 2017 - 19:51

Hearst castle is ongelooflijk. Iedere steen komt uit europavcharly chaplin kwam er vaak hearst had alle dagbladen in usa

• 09 Juni 2017 - 19:59

Carola:

Wat een leuk verslag weer om te lezen en mooie foto's! Lekker genieten hoor!

• 09 Juni 2017 - 20:01

Manuel:

Mooi daar echt leuk om te zien en gefeliciteerd met het bericht van het huisje voor je mams

• 09 Juni 2017 - 21:00

Sandra Groot:

Superleuke foto's ! Liepen jullie nou tussen de zeeolifanten of heb je de zoom gebruikt ? En supernieuws over je moeder, ik wist dat je er mee bezig was...gefeliciteerd ! Liefs X

• 09 Juni 2017 - 21:10

Willy:

Prachtig weer,Anky en Fons. Wat een belevenis.

Enne goed nieuws van je mamsie X

• 10 Juni 2017 - 02:54

Rineke:

Wat geweldig nieuws van je mams maar wat een geweldige foto's vooral de zee olifanten dus blijven genieten xxx

• 11 Juni 2017 - 10:33

Paul En Aly:

Wat een mooie verslagen en foto's
    goede berichten dat je mams een huisje dichtbij je heeft gekregen.

fijne vakantie nog
    xxx van ons

• 16 Juni 2017 - 08:22

Bea:

Leuk om lezen. En wat fijn van je moeder!