Dag 6 Los Angeles! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 6 Los Angeles! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 6 Los Angeles!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

11 Juni 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

De RV park eigenaar was vanmorgen zo vriendelijk om met Uber een auto te regelen om naar Los Angeles te komen en ook om zo weer terug te komen vanavond. Daar aangekomen bij de Chinese theater 2 kaarten gekocht voor de Hopon Hopoff bus.. ,zo kunnen we alles bekijken en uitstappen wanneer we willen 24 uur lang. We begonnen bij Hollywood Boulevard, bij Walk off Fame. Ook daar is het Dolby Theater, voorheen het Kodak theater, waar de Oscars worden uitgedeeld, We begonnen de tour hierna met de bus naar down Town Hollywood. Wat me het meest opviel is dat er echt 3 wijken zijn, Koreaanse wijk, Chinese wijk en Japanse wijk. Hier zijn we uit de bus gegaan en rondgebanjerd, en veel bekeken. Eenmaal terug in Hollywood boulevard ff wat gegeten en we vonden nog een Harley winkel.. tja ff shoppen natuurlijk-)) Moest natuurlijk een vestje en shirtje bij! Vervolgens gingen we verder ,we hebben eigenlijk heel Los Angeles gezien incl. de beroemde pier van Santa Monica , waar Bay watch is opgenomen, onderweg veel huizen gezien van de sterren, Beverly Hills, de Studio's en veel plaatsen waar films zijn opgenomen. Al met al een lange en zeer indrukwekkende dag, waar Fons uiteindelijk zijn telefoon in de Uber laat liggen(-... maar die werd gelukkig net terug gebracht door het Uberbeste vrouwtje wat geen woord Engels spreekt haha. Blijven hier vannacht nog een nachtje en vertrekken morgen weer!

• 11 Juni 2017 - 07:22

Leo:

Wat is dit gaaf om iedere morgen even te lezen,. Wat doen jullie genieten en wij worden steeds meer jaloers hahahahaha. Nee gekheid blijf zo door gaan super leuk. Leuke foto,s ook ga zo door

• 11 Juni 2017 - 09:54

Rene:

tsjonge jonge, jullie doen het toch maar, geweldig om dit allemaal te zien, ik ben best jaloers op waar jullie allemaal heen gaan, mooi weer. mooie omgeving, dat aken ze niet meer va jullie af. geniet ervan,

• 11 Juni 2017 - 10:14

Willy:

Wat een geweldige dag hebben jullie weer gehad. Ook wij zijn wel een beetje jaloers hoor .
    En Proost wijffie ,op het leven. X

• 11 Juni 2017 - 11:27

Weef:

Weer een mooie dag. En weer genoten zo te zien. Kan niet op. Hop maar weer.

• 11 Juni 2017 - 12:13

Rineke:

Prachtig zoals alles te zien is voor ons, geweldig xxx

• 11 Juni 2017 - 12:31

Ronald:

Prachtig om dat allemaal terug te zien... Heel leuk hoe jullie ons mee laten genieten... Zijn jullie nog niet op Rodeo Drive geweest?

• 11 Juni 2017 - 13:18

Monique :

Wat geweldig, wat een ervaring. Mooi dat ik jullie zo kan volgen. De groetjes van ons .

• 11 Juni 2017 - 16:16

Carola:

Zo! Dat was een hele intensieve dag maar wat hebben jullie veel gezien zeg! leuk !

• 11 Juni 2017 - 19:29

Caroline:

Geweldige foto,s
    Heerlijk om dit allemaal
    Te kunnen en mogen lezen!!
    Xxx op naar de volgende verslagen

• 11 Juni 2017 - 21:23

Hennie De Ruijter:

Hey Fons en Anky, wat maken jullie een leuke reis en zo leuk beschreven! Ik beleef onze eigen reis van een aantal jaren terug weer helemaal opnieuw. Ga lekker zo door met genieten van al het leuks daar en ik kijk alweer uit naar the next story :-) ! Greetz uit een (ook) heerlijk warm Santpoort!

• 11 Juni 2017 - 21:52

Petra:

Het ziet het er fantastisch uit ....wat zullen jullie genieten!!!! Xxxx