Dag 7 Een lange rit - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 7 Een lange rit - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 7 Een lange rit

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

11 Juni 2017 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Was een hele lange rit van Los Angeles naar Lake Havasu in de staat Arizona! Bestemming Campel Cove RV resort!
Het was een rit door de woeste dessert van Arizona.. heet , storm, zanderig en heel stoffig. Wat je in films en reclames ziet , hebben wij meegemaakt.. een lange uitzichtloze kaarsrechte weg van meer dan 150 km. met hier en daar een soort nederzetting waar je iets kon drinken of iets dergelijks. Heel merkwaardig , we reden een soort dal in , en wat schetst onze verbazing, zo op het gezicht meer dan 1000 windmolens en onwijze constante storm daar. We moesten tanken en stapten onze camper uit en moesten ons vasthouden aan de deur anders waren we de lucht ingewaaid. Ook een aantal indianen reservaten kwamen we tegen.
Wat ook op viel in de woestijn, was heel af en toe achteraf in the middle off nowhere , een aantal mobilehomes, waar dan voor aan de weg , km verder een brievenbus staat...hoe kunnen mensen daar leven, vraag je je af.
Het tweede wat opviel waren de treinen....4 locomotieven ervoor en gewoon 135 wagons er rustig achter...tjoeketjoek..en dat gewoon 3/4 keer op een rails...Ik waande me helemaal in een old shetterhand film-) Waar was Winnetou?? Naarmate we dichter bij Lake Havasu kwamen werd het ineens veel groener, dat kwam omdat daar water was, veel water en vele meren.
Wij stonden aan het water van een groot meer. Helaas zonder Wi-Fi dus geen verslag.
Was bloedheet dus lekker met de pootjes in het water!

• 13 Juni 2017 - 09:19

Paul En Aly:

sommige punten heel herkenbaar in die woestijn hebben wij met de motoren gereden gezandstraald waren we daar.
    mooi hoor

• 13 Juni 2017 - 16:36

Leo :

Inderdaad net als in de film. En zeker geen lullig campertje naast jullie pfff.Jullie zullen al heel wat geks gezien hebben denk op de camper parken.

• 17 Juni 2017 - 08:41

Jef: