Dag 8! Op weg naar Sedona. - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 8! Op weg naar Sedona. - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 8! Op weg naar Sedona.

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

12 Juni 2017 | Verenigde Staten, Sedona

Vanmorgen heerlijk rustig opgestaan. Eerst even broer Peter gebeld, die werd vandaag 65! Daarna onderweg...we kozen voor een mooie route , groot stuk van de historische route 66!
Bij de plaats Kingman zijn we van de highway afgegaan de Route 66 op tot en met het plaatsje Seligman en daar weer verder op de highway 40. Dit was super, alsof je zo in het wilde westen stapt, oude auto's, benzinepompen, Elvis, te veel om op te noemen wat we tegen kwamen. Uiteindelijk gingen we ook ergens op die weg lunchen, dat was bij achteraf een Duitse vrouw, die daar wienerschnitzels op het menu heeft staat en lekkere "sachertorte". Ze was hier al 56 jaar , maar heeft haar moeder beloofd om dit te blijven maken op het menu-)). Hierna onze weg vervolgd, de prachtige Grand Canyon in waar het eerste park voor bij komt..de beren en wolven om onze auto heen, ze hadden honger en dorst , en wilden onze chips en budweiser hebben hahaha. Hierna naar onze volgende stek gegaan , een prachtige RV genaamd Rancho Sedona Park, echt een super leuk stadje met ene dikke vette steak....dachten we.... maar het is bij ons nooit saai dus, de camper hield op. vlak voordat we onze toegezegde plaats op konden rijden blokkeerde het linker voorwiel. Geen beweging meer in te krijgen, Rechtsvoor draaide wel, linksvoor stond stil. En kom daar maar eens uit . De helpdesk van de verhuurder gebeld, maar die zit gelukkig vlakbij, namelijk in Nieuw Zeeland. Uiteindelijk via een Nederlander die daar werkte dat ze binnen een uur hier zouden zijn.. nou ze zijn net pas geweest(20.15). We hadden hem zelf met veel gedoe op z'n plek gekregen. Morgenvroeg bellen ze ons , want er is iets met de oliedruk aan de hand en we mochten niet meer rijden. We wachten het wel af.. wij gaan morgen in die tijd maar een heerlijke off de road jeep safari doen, en morgen verwachten we wel een dikke steak!! Maar dat lezen jullie wel.. tot morgen-))

• 13 Juni 2017 - 09:25

Sandra Groot:

Zo superleuk om dit te volgen ! Zit gewoon mee te genieten, wat is t leuk en mooi wat jullie doen.
    Dikke liefs ! XXX

• 13 Juni 2017 - 16:34

Leo:

Wat moeten jullie toch genieten. Als we zo de foto,s bekijken is het geweldig om te doen. Super geweldig om zo die ouwe auto's te zien. En super dat jullie ons mee laten genieten van jullie trip. Toch mis ik nog een foto met fons nog over gehad en dat is zoon mega truck stop langs de snelweg maar die komt nog weet het zeker. Wij kijken al weer uit naar de volgende mail veel plezier samen.

• 13 Juni 2017 - 18:50

Paul En Aly:

daar zijn wij ook geweest het komt allemaal weer bekend voor geweldig

• 13 Juni 2017 - 20:08

Weef:

Mooi verhaal. Jammer van de pech. Hopelijk komt er een snelle oplossing.

• 13 Juni 2017 - 23:28

Tom:

Komen jullie eens NIET met een Harley, toch in panne ;-) Hopelijk snel gemaakt! xx