Dag 10 Van Sedona naar Dewey gesleept - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 10 Van Sedona naar Dewey gesleept - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 10 Van Sedona naar Dewey gesleept

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

14 Juni 2017 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Wat een dag! Allereerst een dagje later dit verslag daar we in de middle of nowhere waren zonder wifi. 's Morgens om 9 uur Sharp! volgens Amerikaanse begrippen werden we opgehaald.....10.15 uur dus-)) Die man dacht even opladen, maar nee, dat kon niet.. het moest gesleept worden! Dat op zich is al een evenement om mee te maken! Uiteindelijk tegen half 12 waren we op weg naar Dewey, waar de Ford garage al op de hoogte was van onze komst, netjes ontvangen , hun begonnen gelijk aan iets waar ze niet wisten waar ze naar moesten zoeken. Op zich is dat al een hele kunst! Wij werden na verloop van tijd naar een Café gebracht om te gaan lunchen en ook na anderhalf uur weer netjes opgehaald. Uiteindelijk reden we daar in Dewey pas om 17.00 uur weg...toen moesten we nog 3 uur rijden naar Mather Campground in de Grand Canyon. Wat het uiteindelijk was met de camper ,...?...hun houden het op een geblokkeerd ABS., een incident. Ze hebben 5 uur alles nagekeken , nog 3 kwartier wachten op een nieuwe pakking en we konden gaan.
Bij Mather Campground werden we midden in het bos opgewacht door Rangers, 2 heerlijke oude mannetjes-)
We werden gewaarschuwd, nergens is licht en van de geluiden , ja dat waren de beesten...........
Je voelt het al aan komen, we gaan op weg , was al laat en hadden honger..tja donker...steken over en ineens staat er wat voor ons....pffff.....dit was wel een heel groot hert met gewei etc, niet echt bambi(- ..Fonssssssss, pakt zijn lampje en ja hoor daar stonden we gezellig oog en oog met deze reus, zo groot als een paard en niet zo 1 als bij ons in de kinderboederij! Deze reus ging gewoon z'n weg en was banger voor ons dan wij voor hem. Eenmaal in bed, ik heb nog nooit zo veel gebrul gehoord en het was dit keer niet fons!! Oordoppen in , want morgen vroeg op..6.45 uur sharp!!

• 16 Juni 2017 - 07:28

Willy:

Nou, jullie zijn weer op weg!!
    Het is iig niet saai hahaha.

• 16 Juni 2017 - 08:07

Anky En Fons Desaunois:

Elke dag een avontuur Willy!

• 16 Juni 2017 - 09:40

Weef:

Gelukkig is de camper gemaakt. Kunnen jullie weer verder.

• 16 Juni 2017 - 10:13

Ronald:

Daar ga je voor op reis, dingen beleven .al zijn problemen met het vervoer een drama. Denk volgende keer toch Knutsel maar mee ;o)

• 16 Juni 2017 - 11:44

Rineke:

Geweldig dat jullie weer op pad zijn.

• 18 Juni 2017 - 10:59

Leo :

Ja blijft Amerikaanse spullen he net harley gaat zo maar stuk maar goed hij is weer klaar dus hop maar weer