Dag 17! Las Vegas en 48 graden.... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 17! Las Vegas en 48 graden.... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 17! Las Vegas en 48 graden....

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

21 Juni 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

De temperatuur laat het al weten...je niet druk maken, blijf zitten waar je zit.. en doe vooral niets!
Dit heeft ons ook doen besluiten om de volgende plek waar we 200 km voor gingen rijden voor 1 overnachting , over te slaan en nog een dagje hier te blijven. Gelukkig kon dat hier, want het is een zeer fijne camping met een paar heerlijke zwembaden-))) in de schaduw liggen we daar. Tot een uur of 5, dan gaat iedereen zich douchen en klaarmaken voor de 'Strip", want daar speelt het leven van hier zich allemaal af. de Über" bellen en gaan.. we hadden dit keer voor Venetië gekozen, wat een pracht en praal, ongelooflijk. Het meeste van de bijgevoegde foto's is binnen, heerlijk met de aircondioning-) Er valt zo veel te zien, terrasjes, plafonds, de gondels binnen en buiten? Ik weet niet hoeveel eetgelegenheden en nog veel meer gokkasten, pokertafels, roulette..zelfs aparte afdeling voor de zwaardere jongens, "Only hoge limieten, en dan bedoelen ze niet die 15 dollar van Ank en Fons-)" Heerlijk gegeten, en daarna aan de wandel , kijken en bewonderen. Fonteinen zo groot in hele parken voor hotels die op muziek gaan, echt onwijs gaaf. Toen zagen we het bord van Le Mirage, een groot hotel en theater waar ook Cirque du Soleill een avond doet met Beatles Thema... gekeken en daar kaarten voor gehaald voor vanavond, we blijven toch hier, dus dan gaan we nog naar een mooie show! Uiteindelijk nog een klein gokje gewaagd en toen lekker weer terug. Wijntje, Biertje en dan lekker slapen, en slapen doe je super hier met zo'n lekkere airco -))

• 22 Juni 2017 - 20:14

Leo:

Ziet er allemaal wee goed uit. En jawel geen foto van fons in een.harley zaak vergeten he hahahaha.Ja nog even een gokje wagen dan zit je daar goed he. En wat de temperatuur betreft zit je hier ook goed pffff wat een.hitte hier en we zitten niet in.de Sahara de worst loopt vanzelf naar de winkel hahahaha. Maar goed jullie even.lekker zwemmen en.snel naar de airco die maakt overuren.

• 22 Juni 2017 - 20:19

Manuel :

Wat super mooi daar Geniet er nog maar goed van kriebel de kriebel gaat het bij mij ik wil ook whahahaha

Knuffel van ons gr manuel en gemmie

• 22 Juni 2017 - 20:46

Tom:

Het ziet er allemaal schitterend uit!! Geniet er elke minuut van, maar dat doen jullie met zekerheid ;-)

• 23 Juni 2017 - 02:31

Rineke:

Wat een belevenis allemaal super om de foto's en je verslag te volgen

• 23 Juni 2017 - 07:17

Paul En Aly:

daar zijn wij toen ook geweest zo indrukwekkend als of je gewoon in het echte Venetië ben geweldig

• 23 Juni 2017 - 12:23

Weef:

Heel mooie en leuke foto's. Zelfs van Roy und Sigfried. Wel uniek dat Vegas.
    Nog in de casino geweest waar de vechtpartij van de Angels was?????
    Nog een weekje en dan weer naar huis. Bijkomen.

• 23 Juni 2017 - 13:46

Corine: