Dag 19! Daaaag Las Vegas..Hello Mammoth Lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 19! Daaaag Las Vegas..Hello Mammoth Lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 19! Daaaag Las Vegas..Hello Mammoth Lake

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

23 Juni 2017 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

We stonden bijtijds op want we hadden een 500 km voor de boeg en ik wilde toch nog ff shoppen...ben er nu toch-)) Had namelijk gehoord van de outlets , dus op pad ..9.00 uur Sharp bij de outlet!
Ben er wel een anderhalf uur zoet geweest,, maar echt sommige dingen zijn inderdaad goedkoper , andere duurder. Of zoals de spinners zijn bij ons de gekte al voorbij, het begint hier nu. Maar gelukkig.. oma ging natuurlijk niet met lege handen naar de RV. Volgende x doe ik het totaal anders..1 broek 3 shirts, 2 korte broeken, paar onderbroeken , bh's en zwemspullen en klaar..de rest koop ik hier-)) Maar ja , het word dinsdagavond echt wel ff proppen. Hierna gingen we onze reis aanvangen , door de lange woestijn, wat heet en wat een lange weg! Eindelijk , we kregen andere beelden , het werd groen en groener, huhhhhhh sneeuw???? Onmogelijk! Eh...ja dus, is hier ook wel een stuk koeler, maar ontzettend mooi! Mammoth Lakes, bergen, groen, bomen en wilde dieren en veel meren. Aangekomen op de rv ground, eerst even eten. Inchecken..dat was ff een dingetje. We dachten dat ze ons in de maling nam. Als u een beer ziet, gewoon kssst roepen of ff schudden aan de hendel van uw RV en hij gaat vanzelf weg. Beer...ja duhhhhh. Al gauw komen we er achter dat dit dus geen grap is maar er hier bruine beren rondlopen en als mensen de etensresten laten liggen , dat ze daar op af komen uiteraard. Dus dat is ten strengste verboden. Vervolgens bij de toilet en douches, deuren gelijk sluiten .. dit i.v.m. met een ongenode gast.. mevr. of meneer beer. We zullen het zien of meemaken-))

• 24 Juni 2017 - 08:20

Leo:

Hahaha deur gelijk sluiten die beer komt gewoon even je rug wassen en met zulke nagels even krabben. Maar lees ik het goed moeten we straks met een grote bus jullie komen ophalen bij Schiphol met zoveel koffers. En weer hele mooie foto's we genieten nog steeds met jullie mee.

• 24 Juni 2017 - 12:17

Willy: