Dag 20! Uitersten van de natuur! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 20! Uitersten van de natuur! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 20! Uitersten van de natuur!

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

24 Juni 2017 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Hoi Allemaal!
Even nog reageren op een paar reacties-))..Sandra .. die foto was in Fremont Street, daar kon je door de lucht vliegen voor fun! Leo.. ik zie hier zoveel Maars en Kroon RV's staan, zoals ik het zeg, haha die van ons is kleiner dus , ik haal gewoon de boeken er uit en de sokken hahahahah...rest prop ik erin!
Maar ik ga weer verder met ons reisverslag-)
Vanmorgen erg relaxed op gestaan...rustig aan, geen beer te zien-) Een paar soort van eekhoorns, alleen deze hebben amper een staart. Rond een uur of 10 gingen we op pad, met de RV. We hadden van onze camping genoten al gehoord , Links af en dan doorrijden...en dan zie je alles vanzelf. We rijden dan in het Inyo National Forest. Ook hier leven de beren in het wild en overal wordt er voor gewaarschuwd. We hebben de RV ergens geparkeerd, en we gingen lopen, naar Mani Lake, June Lake, al met al wel een paar kilometers gelopen, goed voor de conditie-)
Ze hadden niks overdreven, wat een natuurschoon, het lijkt wel een sprookje. Toch rond de 30 graden en dan sneeuw... Het ijs ligt nog op de meren en er wordt ook niet aangeraden om te zwemmen, daar het ijswater is. Zo veel meren, zoveel sneeuw, je zou toch moeten zeggen dat het een keer gaat smelten. Er zijn ik weet niet hoeveel watervallen en af en toe zie je weer een hert over de weg heen of langs je in het bos gaan.
Uiteindelijk zijn we Mammoth Lakes nog in gegaan, Mammoth Lakes is een wintersportplaats aan de oostkant van de Sierra Nevada. De bergpassen Tioga en Sonora zouden allebei open zijn voor onze mooie rit van morgen, helaas hoorden we dat de Tiogapas alsnog dicht is i.v.m. de grote hoeveelheid sneeuw wat er ligt.
Wat een vreemd contrast met gisterenmorgen...Las Vegas, 47 graden, nu heerlijk aangenaam voor de RV met een kop koffie en 25 graden... kijkend naar de naaldbomen , het kampvuurtje wat Fons heeft gemaakt en de mooie witte bergtoppen. Denk dan maar 1 ding..., wat een prachtig land van uitersten.

• 25 Juni 2017 - 12:58

Rene:

Fons en Anky. Ik lees met volle teugen jullie verslagen. Ik reageer weinig maar wat een geweldige reis maken jullie. Met de foto's maken jullie menigeen jaloers. Geweldig mooi.

• 25 Juni 2017 - 19:52

Weef:

Wat een verschil van plus naar boven 0. Mooie natuur. Altijd goed. Nog een paar dagen dan weer het gewone weiland met ezels. hahahaha