Dag 6 - Reisverslag uit Punat, Kroatië van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Punat, Kroatië van Anky en Fons Desaunois - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Anky

Blijf op de hoogte en volg Anky en Fons

16 September 2019 | Kroatië, Punat

Vanmorgen na het ontbijt de fiets gepakt en naar Krk gefietst, even vergeten hoe bergachtig het hier is....pfff... maar goed voor de conditie hoor!!=))) OMG wat heb ik gezegd, het is wel een hele klim en dat met elektrische fiets in turbo stand maar we laten ons niet kennen , het is mooi daar en we gaan daar uithijgen haha.
En toch 20 % klimmen is behoorlijk met het fietsie…
We zeggen wel heel vaak , wat een prachtige motorwegen zijn dit! Echt onvoorstelbaar mooi met al die boggies!!
In Krk Wat dingen bezocht , ook bijzonder hoe zo'n plaatsje weer op een bergwand is geplakt. Alle huizen hebben dus alle kleuren en zijn kleurrijk om te zien.
Op de terug weg zijn we blijven hangen en pauzeren bij een jachthaven , waar ook gewaterskied werd. Uiteindelijk verder gefietst en tussendoor een ijsjespauze gehouden.
Thuis aangekomen zijn we nog even een duik gaan nemen en een wijntje . Was weer een prachtige dag.
De route van Krk deed me denken aan de One , waar we ook overheen zijn gereden in Amerika!
Zo bijzonder , mooi en ruig!

• 17 September 2019 - 23:48

Marjan:

Leuk om jullie te volgen!
    Kreeg opeens aantal dagen tegelijk binnen. Heel veel plezier samen

• 18 September 2019 - 08:15

Peet:

Leuk om zo mee te lezen, lijkt me heerlijk om zo op vakantie te zijn. Heerlijk relaxt, geen haast, zonnetje, wijntje,biertje,ijsje........en weer door! Heerlijk genieten samen